|
Goed recital van El Londro
25 februari 2014:
We trokken gisteravond om 19:00 uur naar het palacio Villavicencio in Jerez om een zangrecital van El Londro bij te wonen.
 |
Ik had me er op verheugd. Ik vind hem een aparte en goede stem hebben en sowieso zijn de optredens in het palacio een feestje; je zit er dicht op en de zanger en gitarist spelen onversterkt wat een meer intieme sfeer geeft.
Hij was in goede doen en presenteerde, op gitaar begeleid door Jesús Guerrero en ondersteund door de palmeros Carlos Grilo en Javier Pena, zijn debuutalbum “Luna de enero”. Een CD die hij een tijd geleden uitbracht ondersteund door het platenlabel van Miguel Poveda. Diezelfde Miguel nam hem trouwens afgelopen jaar als palmero en tweede zanger mee op zijn tournee.
|
Hij bleek aan populariteit gewonnen te hebben want waar deze zangvoorstellingen in het Palacio nogal eens magertjes bezocht worden was het gisteren hartstikke vol.

Londro gisteren in Palacio Villavicencio
Hij zong achtereenvolgens Alegría, Malagueña eindigend in Rondeña, Tientos-Tangos, Soleá, Seguiriya en eindigde met Bulería. Een enthousiast publiek klapte zich de handen stuk voor de zang van Londro: mooi!
|
|