londro
 Home
Home > Noticias > Nieuwsberichten > Goed recital van El Londro

Goed recital van El Londro

25 februari 2014:
We trokken gisteravond om 19:00 uur naar het palacio Villavicencio in Jerez om een zangrecital van El Londro bij te wonen.
Londro

Ik had me er op verheugd. Ik vind hem een aparte en goede stem hebben en sowieso zijn de optredens in het palacio een feestje; je zit er dicht op en de zanger en gitarist spelen onversterkt wat een meer intieme sfeer geeft.

Hij was in goede doen en presenteerde, op gitaar begeleid door Jesús Guerrero en ondersteund door de palmeros Carlos Grilo en Javier Pena, zijn debuutalbum “Luna de enero”. Een CD die hij een tijd geleden uitbracht ondersteund door het platenlabel van Miguel Poveda. Diezelfde Miguel nam hem trouwens afgelopen jaar als palmero en tweede zanger mee op zijn tournee.

Hij bleek aan populariteit gewonnen te hebben want waar deze zangvoorstellingen in het Palacio nogal eens magertjes bezocht worden was het gisteren hartstikke vol.

Londro
Londro gisteren in Palacio Villavicencio

Hij zong achtereenvolgens Alegría, Malagueña eindigend in Rondeña, Tientos-Tangos, Soleá, Seguiriya en eindigde met Bulería. Een enthousiast publiek klapte zich de handen stuk voor de zang van Londro: mooi!

Ga naar vorig nieuwsbericht
Noticia
Ga naar volgend nieuwsbericht
Ga naar het overzicht van nieuwsberichten Ga naar het vorige nieuwsbericht Ga naar het volgende nieuwsbericht

neem contact op
Communicatie
Flamenco
Nieuwsberichten
Artistas
Agenda optredens
Winkelen (op een andere site)
Andere cultuuruitingen
flamencoschoenen
Danslessen nemen
Gitaarles nemen
Flamenco canon bekijken
Column lezen!
Pijsvraag winnen!
Dansschoenen kopen
Dansrok kopen
Flamenconieuws lezen!
Nieuwsbrieven lezen of op abonneren
Mail ons via:
Link naar pagina waarop je feedback kunt geven
Link nar pagina waarop je je kunt aanmelden om de nieuwsbrief te ontvangen
Link naar pagina waarop de nieuwste prijsvraag staat en waar vanaf je de oplossing kunt insturen
Link naar pagina waarop je tweedehands zaken te koop kunt vragen of aanbieden middels een advertentie
Link naar pagina waarop je een verzoek tot linkuitruil kunt indienen

Graag ontvang ik je kritiek, verbetervoorstellen of aanvullingen
Copyright                  Sitemap                 Links                  Privacy
Zonnebloemveld in Andalucía