Record bezoekersaantal januari 2014
3 februari 2014:
Ja ik weet het, het heeft niks te maken met flamenco en is eigenlijk navelstaren; maar ik vind het toch wel leuk om te melden dat de site goed van start gegaan is in 2014. De maand januari heeft geleid tot een nieuw hoogtepunt aan bezoekersaantallen.
Tot nu toe was oktober 2013 (mede namens de aandacht die “So you think you can dance” trok) de maand met de meeste bezoekers / bezoeken, maar januari is daar nu overheen gegaan en ik denk dat daar “het kennissennetwerk” van onze gastcolumnist Jean-Pierre Geelen mede debet aan is. Hij heeft zijn volgers via twitter op zijn recensie gewezen en dat zag ik terug aan de bezoekersaantallen.

Jean-Pierre Geelen (foto: media.vara.nl)
Maandrecord:
Maand |
Bezoekers |
Bezoeken |
Pagina’s bekeken |
Oktober 2013 |
1.741 |
2.291 |
6.361 |
Januari 2014 |
1.961 |
2.725 |
6.098 |
Op naar de 2.000 unieke bezoekers in een maand!
Dagrecord:
Het “dagrecord” aan bezoekers is inmiddels ook gesneuveld. Het oude record stond op zondag 6 oktober, inderdaad, de dag van “So you think you can dance” met flamenco tijdens de bootcamp.
Die dag kwamen 154 mensen in totaal 180 maal op de site.
Het nieuwe record is gisteren, zondag 2 februari, gevestigd en is een gevolg van het TV-optreden van Paco Peña bij Kunststof-TV en de publiciteit rondom zijn tournee door Nederland.
Die dag kwamen 229 mensen in totaal 250 maal op de site.

Paco Peña (foto: ichef.bbci.co.uk)
In juni 2013 had ik een nieuwsbericht m.b.t. die tournee en alleen al die pagina werd gisteren 138 maal bezocht; dus de relatie is duidelijk.
Zo nu stop ik met de voor jullie oninteressante cijfertjes. maar ja, ík vind dat wel leuk. Ik zal dit niet vaak doen; beloofd!
|