|
35e Noche Flamenca in Ecija
7 juni 2014:
Geruchten doen de rondte dat zowel Aurora Vargas als José Cortés “Pansequito” zullen optreden tijdens de 35e editie van de Noche Flamenca in Ecija.
Daarnaast zullen waarschijnlijk José Valencia en Kiko Peña het festival van dit jaar opluisteren.
Overigens vindt deze 35 editie plaats, 40 jaar na het eerste festival in 1974. Zo herleefde het festival afgelopen jaar nadat de vier voorafgaande jaren afgezien was van de organisatie er van i.v.m. de bezuinigingen als gevolg van de financiële crisis.
Het enige wat ik merk dat mij begint te irriteren is dat Aurora en Pansequito, sinds enkele jaren een echtpaar, ook écht niet meer afzonderlijk optreden. M.a.w.: áls er al een gerucht waar is, dan is het wel dat áls Aurora Vargas er optreedt, Pansequito er óók optreedt en vice versa...
Het lijkt wel alsof je steeds 2 voor de prijs van 1 krijgt (hoewel dat met die prijs wel zal tegenvallen...). Natuurlijk, gezien de zigeunercultuur snap ik dat dat volstrekt normaal is, maar je zal als organisatie maar de één mooi / goed vinden zingen en de ander niet...
|
|