david
 Home
Home > Noticias > Nieuwsberichten > David Morales gaf dansles

David Morales gaf dansles

12 september 2014:
Afgelopen woensdag gaf David Morales dansles. Nu gebeurt dat wel vaker door dansers. Meestal op uitnodiging van een stichting, festival of, zoals in dit geval, een peña flamenca in La Linea de la Concepción.

David

Maar de schrik sloeg me wel om het hart (bij wijze van spreken: ze moeten het natuurlijk zélf weten) toen ik hem daar zag staan op de erbij gepubliceerde foto’s. Lesgeven op een stenen tegelvloer. Met de start van de reeks aan lessen stonden er 25 leerlingen op de vloer die bekend werden gemaakt met diverse palos, van Bulerías tot Tientos. Vanavond, vrijdag, treedt hij er op met de zangers Esperanza León en José Montoya, de gitaarbegeleiding van Daniel Casares en als percussionist Guillermo Ruiz.
Maar zo zie je maar dat ook dansers die goed opgeleid zijn en zouden moeten weten wat ze doen, als de omstandigheden daar blijkbaar om vragen (er zal wel geen grote houten vloer aanwezig geweest zijn) gewoon op een stenen vloer de leerlingen hun knieën naar een voorspelbare blessure laten stampen. Met dat soort overwegingen zijn ze immers in Spanje helemaal niet bezig…

David
Stenen vloer...

Ga naar vorig nieuwsbericht
Noticia
Ga naar volgend nieuwsbericht
Ga naar het overzicht van nieuwsberichten Ga naar het vorige nieuwsbericht Ga naar het volgende nieuwsbericht

neem contact op
Communicatie
Flamenco
Nieuwsberichten
Artistas
Agenda optredens
Winkelen (op een andere site)
Andere cultuuruitingen
flamencoschoenen
Danslessen nemen
Gitaarles nemen
Flamenco canon bekijken
Column lezen!
Pijsvraag winnen!
Dansschoenen kopen
Dansrok kopen
Flamenconieuws lezen!
Nieuwsbrieven lezen of op abonneren
Mail ons via:
Link naar pagina waarop je feedback kunt geven
Link nar pagina waarop je je kunt aanmelden om de nieuwsbrief te ontvangen
Link naar pagina waarop de nieuwste prijsvraag staat en waar vanaf je de oplossing kunt insturen
Link naar pagina waarop je tweedehands zaken te koop kunt vragen of aanbieden middels een advertentie
Link naar pagina waarop je een verzoek tot linkuitruil kunt indienen

Graag ontvang ik je kritiek, verbetervoorstellen of aanvullingen
Copyright                  Sitemap                 Links                  Privacy
Zonnebloemveld in Andalucía