Canela
 Home
Home > Noticias > Nieuwsberichten > Flamencozangers in zorgelijke toestand

Flamencozangers in zorgelijke toestand

2 augustus 2015:
Afgelopen week kwam een bericht naar buiten – via de burgemeester van San Roque n.b. – dat de gezondheid van Canela de San Roque zorgelijk is en dat het stadsbestuur alle hulp aanbiedt die nodig zou kunnen zijn aan de familie. De familie liet weten de vele tekenen van bezorgdheid aan het adres van Canela te waarderen maar vroeg om respect en rust rondom de persoon in deze moeilijke tijd. Hoe erg het is en wat er precies aan de hand is werd niet duidelijk, maar wel is duidelijk dat het geen griep betreft.

lebrijano-canela
El Lebrijano en Canela de San Roque

Zo viel mij verder ook op dat toen ik afgelopen week tweemaal een optreden van Pele bijwoonde (24 juli, Caracola de Lebrija en het flamencofestival van Marchena op 25 juli) hij beide malen een nummer, soleá (Lebrija) en een soleá por bulería (Marchena), aan El Lebrijano opdroeg omdat het momenteel helemaal niet goed met hem zou gaan. Ik heb dat ook opgevat als een zeer zorgelijke gezondheidstoestand waarin Lebrijano momenteel verkeert.

Beide signalen leken op een aankondiging van naderend meer dramatisch onheil.

Ga naar vorig nieuwsbericht
Noticia
Ga naar volgend nieuwsbericht
Ga naar het overzicht van nieuwsberichten Ga naar het vorige nieuwsbericht Ga naar het volgende nieuwsbericht

neem contact op
Communicatie
Flamenco
Nieuwsberichten
Artistas
Agenda optredens
Winkelen (op een andere site)
Andere cultuuruitingen
flamencoschoenen
Danslessen nemen
Gitaarles nemen
Flamenco canon bekijken
Column lezen!
Pijsvraag winnen!
Dansschoenen kopen
Dansrok kopen
Flamenconieuws lezen!
Nieuwsbrieven lezen of op abonneren
Mail ons via:
Link naar pagina waarop je feedback kunt geven
Link nar pagina waarop je je kunt aanmelden om de nieuwsbrief te ontvangen
Link naar pagina waarop de nieuwste prijsvraag staat en waar vanaf je de oplossing kunt insturen
Link naar pagina waarop je tweedehands zaken te koop kunt vragen of aanbieden middels een advertentie
Link naar pagina waarop je een verzoek tot linkuitruil kunt indienen

Graag ontvang ik je kritiek, verbetervoorstellen of aanvullingen
Copyright                  Sitemap                 Links                  Privacy
Zonnebloemveld in Andalucía