andalucia
 Home
Home > Noticias > Nieuwsberichten > Optredens “Andalucía Flamenca” bekend

Optredens “Andalucía Flamenca” bekend

31 mei 2015:
Sinds februari 2009 wordt er in Madrid een reeks aan flamenco-optredens georgansieerd onder de naam “Andalucía Flamenca” van flamencoartiesten in het Auditorio Nacional de Música in de Spaanse hoofdstad. Het programma voor het seizoen 2015 – 2016 werd afgelopen week gepresenteerd. De reeks wordt geopend op 16 oktober met een optreden van Capullo de Jerez en afgesloten door Mayte Martín op 17 april 2016.
De 8 optredens in het afgelopen seizoen waren allen volledig uitverkocht en daarmee bezocht door 7.172 toeschouwers. De voorstellingen werden 7 maal in de Sala de Cámara en eenmaal in de Sala Sinfónica gehouden.

auditorio
Place to be: het Auditorio Nacional de Música in Madrid

Enige kritiek - dacht ik - wel passend te vinden, want tijdens het erbij zoeken van een tweetaal video's (toevallig viel mijn keuze op Duquende en Mayte Martín) kwam ik direct terecht bij hun optredens tijdens de vorige reeks, 2014 - 2015. Toen ik daar weer verder in dook (het vorige programma) bleek echter dat dat nu toevallig de enige twee optredens waren die ze herhalen in de komende reeks. Soms trek je voorlopige conclusies gebaseerd op te weinig gegevens...

Programma:

In de Sala de Cámara

1. Capullo de Jerez, vrijdag 16 oktober, vanaf 19:30 uur
2. María Toledo, vrijdag 27 november, vanaf 19:30 uur
3. Rancapino, padre e hijo, vrijdag 11 december, vanaf 19:30 uur
4. Duquende begeleid door Chicuelo, vrijdag 29 januari 2016, vanaf 19:30 uur

Duquende, begeleid door Chicuelo

5. Pepe Habichuela en Josemi Carmona, vrijdag 19 februari 2016, vanaf 19:30 uur
6. David Palomar, vrijdag 4 maart 2016, vanaf 19:30 uur
7. José Valencia, Antonio Reyes en Jesús Méndez, vrijdag 8 april 2016, vanaf 19:30 uur

In de Sala Sinfónica

8. Mayte Martín, zondag 17 april 2016, vanaf 20:00 uur.

Mayte Martín begeleid door Juan Ramón Caro en José Luís Montón

Ga naar vorig nieuwsbericht
Noticia
Ga naar volgend nieuwsbericht
Ga naar het overzicht van nieuwsberichten Ga naar het vorige nieuwsbericht Ga naar het volgende nieuwsbericht

neem contact op
Communicatie
Flamenco
Nieuwsberichten
Artistas
Agenda optredens
Winkelen (op een andere site)
Andere cultuuruitingen
flamencoschoenen
Danslessen nemen
Gitaarles nemen
Flamenco canon bekijken
Column lezen!
Pijsvraag winnen!
Dansschoenen kopen
Dansrok kopen
Flamenconieuws lezen!
Nieuwsbrieven lezen of op abonneren
Mail ons via:
Link naar pagina waarop je feedback kunt geven
Link nar pagina waarop je je kunt aanmelden om de nieuwsbrief te ontvangen
Link naar pagina waarop de nieuwste prijsvraag staat en waar vanaf je de oplossing kunt insturen
Link naar pagina waarop je tweedehands zaken te koop kunt vragen of aanbieden middels een advertentie
Link naar pagina waarop je een verzoek tot linkuitruil kunt indienen

Graag ontvang ik je kritiek, verbetervoorstellen of aanvullingen
Copyright                  Sitemap                 Links                  Privacy
Zonnebloemveld in Andalucía