vionchelo
 Home
Home > Noticias > Nieuwsberichten > Eerste repetitie "Flamenco y Vionchelo"

Eerste repetitie "Flamenco y Vionchelo"

25 augustus 2016:
Komend weekend staat tijdens de uitmarkt ook de Cello Biënnale er: met concerten, speciale aanbiedingen en een wedstrijd!
Deze Biënnale en de Flamenco biënnale werken samen met de creatie van de voorstelling “Fantasía para Flamenco y Vionchelo”. Nu de cellisten hier in Amsterdam zijn voor de Cello Biënnale (ze kwamen afgelopen maandag aan) kon dat mooi gecombineerd worden met een eerste repetitie van die nieuwe voorstelling.

repetitie
Maya Fridman, Maximiliano Segura, Rocío Márquez en Agustin Diassera
(foto: Cello Biënnale)

Die voorstelling komt overigens zowel op zaterdag 22 oktober in het Muziekgebouw aan ’t IJ in Amsterdam, als tweemaal tijdens de Flamencobiënnale in januari 2017 (13 januari in Rotterdam en 14 januari in Eindhoven). Die eerste repetitie is nu geweest en ze zonden een twitterbericht aan de wereld dat die goed gegaan was.

biennale
Efrén López Sanz, Agustin Diassera, Maya Fridman, Maximiliano Segura Sánchez
(foto: Cello Biënnale)

Ik vind dat de cello een heel mooi geluid produceert en ik hou van flamencomuziek én ik vind dat Márquez een mooie stem- en mooie manier van zingen heeft.
Maar of die twee, zonder gitaar, een flamencogevoel kunnen gaan opwekken? We zullen het gaan zien en horen.

Ga naar vorig nieuwsbericht
Noticia
Ga naar volgend nieuwsbericht
Ga naar het overzicht van nieuwsberichten Ga naar het vorige nieuwsbericht Ga naar het volgende nieuwsbericht

neem contact op
Communicatie
Flamenco
Nieuwsberichten
Artistas
Agenda optredens
Winkelen (op een andere site)
Andere cultuuruitingen
flamencoschoenen
Danslessen nemen
Gitaarles nemen
Flamenco canon bekijken
Column lezen!
Pijsvraag winnen!
Dansschoenen kopen
Dansrok kopen
Flamenconieuws lezen!
Nieuwsbrieven lezen of op abonneren
Mail ons via:
Link naar pagina waarop je feedback kunt geven
Link nar pagina waarop je je kunt aanmelden om de nieuwsbrief te ontvangen
Link naar pagina waarop de nieuwste prijsvraag staat en waar vanaf je de oplossing kunt insturen
Link naar pagina waarop je tweedehands zaken te koop kunt vragen of aanbieden middels een advertentie
Link naar pagina waarop je een verzoek tot linkuitruil kunt indienen

Graag ontvang ik je kritiek, verbetervoorstellen of aanvullingen
Copyright                  Sitemap                 Links                  Privacy
Zonnebloemveld in Andalucía