cante jondo
 Home
Home > Noticias > Nieuwsberichten > 47e editie Reunión de Cante Jondo

47e editie Reunión de Cante Jondo

3 juni 2015:
Vorig jaar was ik voor het eerst bij een editie van dit beroemde festival in La Puebla de Cazalla. Op de dag dat het Nederlands voetbalelftal Brazilië opzij zette woonde ik de optredens bij van o.a. Pele.
De datum en het programma van dit jaar is afgelopen week bekendgemaakt. Het festival vindt plaats op zaterdag 11 juli (en aangezien mijn zomervakantie dan nog niet begonnen is zal ik de editie van dit jaar dus gaan missen) en de volgende artiesten zullen die avond in de Hacienda Fuenlonguilla vanaf 23:00 uur gaan optreden:
Elu de Jerez begeleid door Domingo Rubichi  in het voorprogramma, gevolgd door Cancanilla de Málaga begeleid door Rafael Riqueni, José Menese begeleid door Antonio Carrión en Mayte Martín begeleid door Juan Ramón Caro. De avond wordt door een dansvoorstelling afgewisseld van Pepa Montes. Zij wordt begeleid door de zangers Vicente Gelo en Sebastián Cruz en op gitaar door Ricardo Miño.

Pepa Montes trad op tijdens de Bienal de Sevilla in 2008

met de reeds overleden Terremoto hijo en Manuel Molina

In de week voorafgaande aan de galavond zijn er nog conferenties, een boekpresentatie, 'n flamencofilmvertoning, exposities en een recital van Jeromo Segura, begeleid door Jesús Guerrero. De voorafgaande dinsdag 7 juli organiseren ze ook de tweede editie van het Reunión de Canto Jondo in de lokale gevangenis (Centro Penitenciario Sevilla II) waar o.a. Ana Ramirez “La Yiya” zal optreden.

cante jondo
Festivalposter 2015

Ga naar vorig nieuwsbericht
Noticia
Ga naar volgend nieuwsbericht
Ga naar het overzicht van nieuwsberichten Ga naar het vorige nieuwsbericht Ga naar het volgende nieuwsbericht

neem contact op
Communicatie
Flamenco
Nieuwsberichten
Artistas
Agenda optredens
Winkelen (op een andere site)
Andere cultuuruitingen
flamencoschoenen
Danslessen nemen
Gitaarles nemen
Flamenco canon bekijken
Column lezen!
Pijsvraag winnen!
Dansschoenen kopen
Dansrok kopen
Flamenconieuws lezen!
Nieuwsbrieven lezen of op abonneren
Mail ons via:
Link naar pagina waarop je feedback kunt geven
Link nar pagina waarop je je kunt aanmelden om de nieuwsbrief te ontvangen
Link naar pagina waarop de nieuwste prijsvraag staat en waar vanaf je de oplossing kunt insturen
Link naar pagina waarop je tweedehands zaken te koop kunt vragen of aanbieden middels een advertentie
Link naar pagina waarop je een verzoek tot linkuitruil kunt indienen

Graag ontvang ik je kritiek, verbetervoorstellen of aanvullingen
Copyright                  Sitemap                 Links                  Privacy
Zonnebloemveld in Andalucía