2500 pagina's
 Home
Home > Noticias > Nieuwsberichten > 2.500 pagina's!

2.500 pagina's!

21 juni 2015:
Vandaag 21 juni 2015, een druilerige zondagmiddag, heeft de site een kleine mijlpaal bereikt: dit is de 2.500e pagina!

Na op 1 januari 2013 begonnen te zijn met rond de 700 pagina's, groeit de site gestaag. Toegegeven: niet met "vaste" informatie, die zitten m.n. in die 700 eerste pagina's, hoewel ik ook daaraan verder werk, maar vooral een groei door de nieuwspagina's. Dat zijn er maandelijks tussen de 50 en 60 stuks.
Daarnaast helpen natuurlijk ook mijn vaste én gastcolumnisten met pagina's: er zijn inmiddels 25 gastcolumnisten geweest (29 columns i.v.m. de zomer- en winterreeks van Humberto Payo en Onno Kramer) en ook Jacky Westerhof als vaste columniste heeft inmiddels 25 columns achter haar naam staan; een mooie prestatie! Bedankt daarvoor!

Columnisten tot nu toe:

Rezar
Rezar
Dominguez
Eric Vaarzon Morel
Erik Vaarzon
Morel
Ivo Hermans
Ivo
Hermans
Ilona Ali
Ilona
Ali

Vida Peral
Vida
Peral

Therese Laurent
Therese
Laurant
Humberto
Humberto
Payo
Ana Ramón
Ana
Ramón
Katka Schoondergang
Katja
Schoondergang
Majella Dekkers
Majella
Dekkers

Frans Nottrot
Frans
Nottrot
Jean Pierre Geelen
Jean Pierre
Geelen
Jessica
Jessica
Achten
Marta Flendrig
Marta
Flendrig
Juan Peñas
Juan
Peñas

Richard van ugt
Richard
van Vugt
Esma Witte
Esma
Witte
Jacco Müller
Jacco
Müller
Garard Postma
Gerard
Postma
Adrian Elissen
Adrian
Elissen

Saidjag Galo
Saïdjah
Galo
Onno Kramer
Onno
Kramer

Eva-Luca
Pouwer
Detmar Brueker
Detmar
Breuker
Jasper Lockefeer
Jasper
Lockefeer

En de vaste columniste, Jacky Westerhof

Jacky Westerhof
Jacky Westerhof

Verder zijn de pagina's over de geschiedenis van flamenco m.n. overgenomen - met toestemming - en dat betekent dat van de 2.500 pagina's er ruim 60 door anderen geschreven zijn.

Het gaat goed met de site. De bezoekersaantallen groeien langzaam - de laatste maanden heb ik gemiddeld 100 bezoeken per dag - en ik heb de discipline om de site bij te houden.
De volgers op Twitter stijgen héél langzaam en zo ook het aantal mensen dat zich aanmeldt om een nieuwsbrief te krijgen.
Alleen het aantal deelnemers aan de prijsvraag blijft achter. Ik overweeg emee te stoppen, nu daar blijkbaar nauwelijks mensen op zitten te wachten. Het is veruit het duurste onderdeel van mijn site, omdat ik de prijzen natuurlijk ook gewoon in Spanje moet kopen c.q. entreekaartjes in Nederland / België bestel. Iedere hobby kost geld, maar dan moet het wel ergens toe leiden. Als er niet meer deelnemers oplossingen inzenden, denk ik er aan om eind dit jaar daarmee te stoppen. We'll see.

Hoewel ik de site "voor mezelf" begonnen ben, om meer van flamenco te leren / flamenconieuws te lezen en jullie over mijn schouder wilde laten meekijken, merk ik toch dat ik ook wel eens schrijf over artiesten waarvan ik vind dat ze niet flamenco zijn, of over voorstellingen die ik niet flamenco vind, maar anderen wel. Dus ik moet toegeven dat ik dus stiekem ook voor anderen aan het schrijven ben geslagen; ligt een beetje aan de bui waarin ik verkeer als ik het Spaanse bericht lees of ik het wel of niet op mijn site zet.

Als iemand een goed idee heeft waarmee ik de site zou kunnen uitbreiden / aanvullen - en ik kan realiseren in de tijd die ik ervoor heb - laat het me dan maar weten. Ik zal er serieus naar kijken.

Hoe dan ook: met 2.500 pagina's zou je een aardig boek kunnen vullen.
Op naar de 5.000 pagina's die ik ergens eind 2018 denk te bereiken!

Ga naar vorig nieuwsbericht
Noticia
Ga naar volgend nieuwsbericht
Ga naar het overzicht van nieuwsberichten Ga naar het vorige nieuwsbericht Ga naar het volgende nieuwsbericht

neem contact op
Communicatie
Flamenco
Nieuwsberichten
Artistas
Agenda optredens
Winkelen (op een andere site)
Andere cultuuruitingen
flamencoschoenen
Danslessen nemen
Gitaarles nemen
Flamenco canon bekijken
Column lezen!
Pijsvraag winnen!
Dansschoenen kopen
Dansrok kopen
Flamenconieuws lezen!
Nieuwsbrieven lezen of op abonneren
Mail ons via:
Link naar pagina waarop je feedback kunt geven
Link nar pagina waarop je je kunt aanmelden om de nieuwsbrief te ontvangen
Link naar pagina waarop de nieuwste prijsvraag staat en waar vanaf je de oplossing kunt insturen
Link naar pagina waarop je tweedehands zaken te koop kunt vragen of aanbieden middels een advertentie
Link naar pagina waarop je een verzoek tot linkuitruil kunt indienen

Graag ontvang ik je kritiek, verbetervoorstellen of aanvullingen
Copyright                  Sitemap                 Links                  Privacy
Zonnebloemveld in Andalucía